Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.
The Catch | 2016-?
csfd  imdb
tvůrce: Jennifer Schuur, Shonda Rhimes
režie: Kevin Dowling, Julie Anne Robinson
hrají: Mireille Enos, Peter Krause, Sonya Walger, Alimi Ballard, Rose Rollins, Jacky Ido,

The Catch: Pilot


ikona
Spooner
Má cenu ztrácet čas s dramatem od tvůrců Vražedných práv a Chirurgů s Mireille Enos v hlavní roli? 
V televizním rybníčku asi v současnosti najdete jen málo úspěšnějších producentů než Shondu Rhimes. Seriálová veteránka, která se za poslední dekádu stala doslova zlatou žílou stanice ABC a založila zde díky svým kouskům takzvaný Shondaland, má na svém kontě takové hity jako Chirurgové, Private Practice, Skandál či naposledy Vražedná práva. O jejich kvalitách si, zejména s přibývajícími sériemi, můžeme myslet cokoliv, pro její patent na hity by však jiní producenti prodali klidně vlastní matku. A nyní se Shonda, posilněná úspěchem Vražedných práv, vrací s osvědčeným tvůrčím týmem a další potenciální diváckou peckou. Do své novinky The Catch si pak, jak už je jejím zvykem, ulovila celkem známou hereckou tvář, tentokrát s tváří hvězdy kriminálky The Killing, Mireille Enos. Prostě základ na další úspěšnou trefu do černého jak dělaný.
 
 
 
Tentokrát se od špičkových lékařů či právníků přesouváme do zákulisí prestižní bezpečnostní agentury, konkrétně do života soukromé vyšetřovatelky Alice. Ta se specializuje na chytání zlodějíčků a odkrývání těch nejpromakanějších podvodů a patří ke špičce svého oboru. Kromě toho je šťastně zasnoubená a ve firmě se chlubí výstavním postavením. Tedy aspoň do chvíle než zjistí, že její snoubenec Christopher je ve skutečnosti sám mistrným podvodníkem, po němž už dlouhou dobu pátrá, a který s ní žil pouze proto, aby z její firmy mohl dostat informace o jejích nejdůležitějších klientech. Alice tak rázem přijde téměř o všechno a plánuje se své domnělé lásce i jeho společníkům co nejrychleji pomstít. To ovšem bude možná ještě složitější, než by čekala, protože Christopher k ní i přes velkou zradu možná přeci jen něco cítí.
 
 
 
Je tu zkrátka všechno, na co jsme u Shondy za poslední léta zvyklí. Atraktivní divácké prostředí, silná ženská hrdinka, relativně svižné tempo a cílení zejména na dámské publikum. Jenže i přesto to tentokrát již od začátku prakticky vůbec nefunguje. Což o to, ono by ani nevadilo, že příběh je naprosto tuctový a několikrát viděný. To by to ale celé nesmělo být tak sterilní, rutinní a zejména scenáristicky odfláklé. Dialogy v lepším případě šustí papírem, v tom horším se vám snaží zlikvidovat ušní bubínky a postavy jsou tak nevýrazné a nesympatické, že divák ani neví, proč by ho měly vůbec zajímat. Nemluvě o tom, že místo těch největších profesionálů ve svém oboru zde dostáváme spíše naprosté idioty, kteří v pracovní době řeší naprosté kraviny a mnohé věci jim dojdou o pět minut později než divákovi. Pokud tedy čekáte svižnou a aspoň malinkou realistickou sondu do soukromých agentur a vyšetřování podvodů, jděte klidně o dům dál.
 
Scénář zde ale není jediným problémem. Také režisér si vzal zřejmě dovolenou a nechal pilot po pěti minutách dotočit svého asistenta a ani po té herecké stránce to není bohužel žádná sláva. Mireille Enos možná bavila diváky ve zmiňované temné kriminálce, tady však předvádí naprosto mdlý a nevýrazný výkon, jenž má do tahounky seriálu hodně daleko. Spíše to vypadá, že se sama na place hodně nudila. Vedlejší roličky jsou pak zaplněny těmi nejbéčkovějšími televizními ksichty a Peter Krause coby onen osudový podvodník je asi ten nejvíce slizký a nejméně charismatický herec v bedně, jemuž tu image protřelého podvodníčka a lamače ženských srdcí nemůže věřit ani slepá divačka.
 
 
 
Zkrátka a dobře, tentokrát to Shondě Rhimes prostě nevyšlo. Zatímco její předchozí zářezy se mohly pochlubit minimálně svižnými úvodními díly, v nichž úspěšně nalákala diváky na svou stranu, zde se ani toho nedočkáme. Místo toho dostáváme po všech stránkách nudnou a bezpohlavní podívanou, která nemá namlsaného a zkušeného diváka vůbec čím oslovit. Spíše si budete říkat, proč Mireille Enos do tak nudného kousku po slušně rozjeté kariéře vůbec lezla. Uznávám, nenáročné divačky a fanynky Shondalandu může novinka malinko potěšit. Vzhledem k dosud nevýrazným ratingům to ovšem vypadá, že ani u nich tentokrát úspěšná producentka příliš nepochodila a po delší době si připíše kvalitativní i divácký neúspěch. A nutno říci, že zcela po právu. 

Verdikt

avatar4/10

Spooner

© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace