Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Bucak
25.11.2019 09:17:54
on-line

Arbiter
Jo, takhle nějak by měli důstojníci Černých vypadat. Minimálně šlechtici jako Cahir. Pěchotu bych navlékl do vycpávanic, přidal plátové ruce, na palice jim hodil poctivé šalíře s hledím, všechno v černé, a bylo by to vojsko, ze kterého jde strach a ne záchvaty smíchu.

Arbiter
22.11.2019 09:09:29
on-line

protože udělat to kvalitně by dávalo moc velkej smysl

Sam.Vimes
22.11.2019 01:37:23
on-line

Díky

Bucak
21.11.2019 18:23:38
on-line

Sam.Vimes
Zbroj, jejíž pláty jsou strukturálně vyztuženy kanelami, neboli vykovanými podélnými prohyby plechu ve tvaru U. Bývá též nazývána zbrojí maxmiliánskou, podle luxusního kousku vyrobeného v 16. století pro císaře Maxmiliána I.

http://houfy.webzdarma.cz/mainpage_soubory/zbrojepechoty.htm

https://en.wikipedia.org/wiki/Maximilian_armour

Sam.Vimes
21.11.2019 18:12:02
on-line

Bucak
Co je kanelovaná zbroj?

Bucak
21.11.2019 12:38:10
on-line

Arbiter
Jo, jsou to srabi. Místo toho, aby přiznali, že tohle prostě pohnojili, tak vymýšlí připitomělé výmluvy. Mimochodem jestli ta nefunkční (a o tom něco vím) zboj typu scrotum armor má být ze železa, tak by se každý kovář raději rovnou oběsil, než vyrábět něco takového. Kanelované zbroje jsou něco naprosto odlišného.

Arbiter
21.11.2019 11:56:50
on-line

Bucak
a to vysvětlení scénáristky:

She said: “The thought process was this: unlike the Cintran army, which consists of highly-trained knights and specialized soldiers under Calanthe’s royal lead, the Nilfgaardian army is one of conscription. As they march northward, the army pillages towns and forces villagers into military servitude. They are not an elite fighting force — yet. There are powerful leaders in the forefront, yes, but the army itself is more rag-tag, borne of necessity, without glamour or means. Their armor reflects that.”

bych blil

Bucak
19.11.2019 21:16:22
on-line

Netflitcher
Tak jsem kouknul na tu novou várku fotek... Ale ten Cahir, TVL! Ten se obzvláště vydařil Tak to nevím, jak bych měl Nilfgarďany s něčím takovým brát vážně. Ještě bych mohl jedovatě podotknout, že tady zjevně někdo nepochopil, jak má fungovat přilba typu Šalíř… ale neudělám to

Failarth
15.11.2019 14:50:01
on-line

Postupně jak se vynořuje více a více informací je nutno uznat, že Vánoce letos možná začínají již 20.prosince a Disney+ jim vládnout nebude.


Bucak
08.07.2019 18:49:19
on-line

Ad nošení stříbrného meče
Pár příkladů, které jsem si narychlo vybavil:

Povídka Zaklínač:
"Z podlahy zvedl veliký balík, zavinutý do tlusté vrstvy ovčích kůží a převázaný řemenem. Rozbalil jej a vytáhl meč se zdobenou rukojetí, skrytý v lesklé černé pochvě, pokryté řadami runových znaků a symbolů. Obnažil ostří, které zasvítilo čistým zrcadlovým leskem. Čepel byla z ryzího stříbra."

Povídka Zrno pravdy:
"Klisna stříhala ušima, řehtala a dusala podkovami zemi – odmítala jít dál. Geralt ji už ani neuklidňoval Znamením, seskočil ze sedla a otěže přehodil koni přes hlavu. Na zádech už neměl svůj starý meč v pochvě z ještěří kůže – nahradila jej skvělá zbraň – dokonale vyvážená čepel s křížovým jílcem zakončeným kulatou hlavicí z bílého kovu."

FallenMaia
08.07.2019 13:04:24
on-line

Eleanor
Nie v knihách to spomenuté nebolo.

Dávam do pozornosti pôvodné koncept arty Yennefer k hre Zaklínač 3, nepodobá sa ti tak trochu na seriálovú verziu? Hlavne tie obrázky s tou kožušinkou, aj jej tvár celkom sedí. Proste chcem tím len povedať že ak by takto vyzerala nakoniec aj v hre tiež by ti to nevadilo, proste ste len zvyknutí na tú finálnu hernú verziu tak moc že teraz všetko ostatné je divné ale ja to chápem.

Len podotknem že na tých konceptoch nevidím tú šílenú krásu ako tu spomínaš, femme fatale, ono je to každého osobný pohľad, čo sa mu páči a čo uprednostňuje. Tebe nemusí byť sympatická, niekto iný povie že je hrozne pekná, chápeš? A keď už sme u toho, nemôžeš ju posudzovať podľa dvoch fotiek, nemôžeš povedať že nebude sebejistá a samostatná a nebude používať svoj šarm na dosiahnutioe svojich cieľov, keď si nevidela ani jedinú scénku s ňou a vidíš ju len na jednej fotke, ako to vôbec môžeš tvrdiť? Na mňa napríklad pôsobí sebaisto už len tým pohľadom do diaľky a ako drží tú dýku, vidno z toho že vo finále bude odhodlaná...

Ale OK, každý máme svoj názor, uvidíme keď vyjde prvý teaser, možno sa mýlim a sklame aj mňa, ale rozhodne ju nebudem porovnávať s hernou Yennefer, budem sa snažiť pri pozeraní na seriál zabudnúť na hru a vnímať len knižnú predlohu, to inak odporúčam každému

Bucak
08.07.2019 09:51:59
on-line

Eleanor
Stříbrný meč měl při cestování většinou v bezpečí zabalený u sedla Klepny. Vytahoval ho jen, když měl bojovat s netvorem citlivým na stříbro. Někde v povídkách je to zmíněno a nakonec to i dává smysl.

Eleanor
07.07.2019 21:04:10
on-line

FallenMaia
No, já četla knihy (zatím ne všechny, právě čtu Křest ohněm), ale asi jsem teda nedávala pořádně pozor, kde že si Geralt ten "druhý" meč nechává. Možná, že je to u mě prostě zvyklost ze hry. Ale u Yennefer nesouhlasím, nikde není napsáno, že má malá prsa. Ona je typická femme fatale, i když si přečteš definici femme fatale, tak je to přesně ona. Šíleně krásná, sebejistá, samostatná, používá svůj sex-appeal, aby dosáhla svých cílů, viz. povídka, kdy ji Geralt poznal. Tahle herečka na mě působí tuctově, obyčejně, nijak zvlášť nádherně a sebevědomě, ale možná, že v hrané formě překvapí šíleným charismatem. Spíš tomu ale nevěřím.

Bucak
03.07.2019 10:26:20
on-line

FallenMaia

No, o prsech Yennefer se při jedné příležitosti Marigold vyjádřil velmi pochvalně. U Chalotry, řekněme si to upřímně, absentují. Kromě toho má být Yen bledá a to u ní vážně nehrozí.
Připouštím, že jsem zaujatý, neb já v ní Yennefer prostě nevidím, soráč.

FallenMaia
03.07.2019 09:01:16
on-line

Eleanor
V knihách nenosil dva meče, to máš zlé informácie, mal pri sebe vždy jeden ten druhý mal na sedle na Klepne a keď potreboval tak si ho vymenil To len v hrách ich mal oba stále pri sebe aby nemusel mať stále pri sebe aj toho koňa a aby si mohol behať aj bez neho, to bolo zjednodušenie od vývojárov, čiže nie, každý kto čítal knihy a nevidel len nejaké priblblé obrázky na nete vie, že dva meče nikdy nenosil.

článok

A k tej Yennefer. To je každého osobný pohľad, tebe sa nepáči, niekomu zase môže byť sympatická. Inak sedí aj vekovo, aj vzhľadovo, mala by vyzerať nejak medzi 25-30, v skutočnosti je omnoho staršia, fialové oči, čierne havranie vlasy, štíhlu postavu, nie príliš veľké prsia, čierno biele oblečenie, neviem ale mne sa zdá že všetko sedí.

Izanagi
03.07.2019 08:53:31
on-line

Stříbrný meč má většinou u sedla.

Eleanor
02.07.2019 23:42:34
on-line

Nevím, co k těm fotkám napsat... Snad každý, kdo o Zaklínači byť jen slyšel, nemusel ho ani hrát, či číst, ví, že Geralt z Rivie nosí DVA meče. Jeden stříbrný a jeden ocelový. A ta holka, co má hrát Yen, vypadá jako všechno možné, jenom ne Yennefer z Vengerbergu. Yennefer je výrazně krásná a charismatická, typická femme fatale a ne nějaká tuctová mladá holka.

© Copyright 2000 – 2019 Všechna práva vyhrazena.